Exjobbsförslag från företag

Detta är ett uppsatsförslag hämtat från Nationella Exjobb-poolen. Klicka här för att komma tillbaka till samtliga exjobbsförslag.

Förslaget inkom 2007-08-16

Design av ett användarvänligt gränsnitt för hantering av olika typer av kundserviceärenden

OBS! ANSÖKNINGSTIDEN FÖR DETTA EXJOBB HAR LÖPT UT.
Stardoll AB driver webbplatsen stardoll.com, en community för
modeintresserade flickor med mer än 6 miljoner användare över hela
världen. All utveckling och drift görs från vårt kontor i centrala
Stockholm där vi i skrivande stund är 44 personer.

Stardoll.com har en aktiv kundservice som hanterar frågor, förslag och
rapporter om opassande innehåll. Detta system är mycket manuellt och
arbetsintensivt idag och vi söker utlyser därför ett examensarbete
centrerat runt att förbättra de verktyg vår kundservice har att
tillgå.

Vi är intresserade av ett examensarbete som använder kunskaper inom
människa-data-interaktion för att designa ett bättre och mer
lättarbetat gränsnitt åt vår kundservicepersonal. Ett problem man
skulle kunna fokusera på är t.ex. att underlätta samarbete trots att
personalen kan sitta utspridd över flera fysiska platser eller länder.


  GÅ TILL XJOBB.NU FÖR FULLSTÄNDIG INFO OM DETTA EXJOBB




Informationen om uppsatsförslag är hämtad från Nationella Exjobb-poolen.