Exjobbsförslag från företag
Detta är ett uppsatsförslag hämtat från Nationella Exjobb-poolen. Klicka här för att komma tillbaka till samtliga exjobbsförslag.
Förslaget inkom 2006-02-27
Utvärdering av kampanjen Rädda Vasaloppet
OBS! ANSÖKNINGSTIDEN FÖR DETTA EXJOBB HAR LÖPT UT.
Naturskyddsföreningen i Dalarna kommer under Vasaloppsveckan 2006 att driva en kampanj kallad Rädda Vasaloppet. Syftet är att utnyttja den uppmärksamhet som finns kring Vasaloppet för att lyfta fram klimatproblematiken i debatten.
Vi kommer bl a att anordna ett klimatseminarium i Mora den 2 mars med medverkan av TV-meteorologen Martin Hedberg m fl, ha en helsidesannons i tidningen Vasalöparen, ha en utställning i nummerlappstältet i Mora, lansera en hemsida www.raddavasaloppet.se samt anordna någon form av jippo för att få medias uppmärksamhet.
Vi vill ha hjälp av en student att utvärdera kampanjen. Nådde budskapet ut? Hur uppfattade olika målgrupper kampanjen?
Kolla även in Boutique Hotels Singapore,
Boutique Hotels Hong Kong,
Boutique Hotels Shanghai,
Boutique Hotels Dubai,
Boutique Hotels Los Angeles,
Boutique Hotels Denver,
Boutique Hotels Dallas,
Boutique Hotels Philadelphia,
Boutique Hotels Bath,
Boutique Hotels Santorini,
Boutique Hotels Portugal.
Informationen om uppsatsförslag är hämtad från Nationella Exjobb-poolen.