2011-07-22 | Rörelsedetektering med videoanalys i inbyggt system (inaktivt) |
2011-06-28 | Skriv En Bild (Write A Picture) - grafiskt stöd för textförståelse och inlärning (inaktivt) |
2010-12-03 | Massive crowd simulation in realtime 3D on the DirectX10/11 using Ogre3D. (inaktivt) |
2010-03-15 | AI - lärande nätverk, statistik och produktutveckling inom trav och sport (inaktivt) |
2008-05-30 | Massive crowds 2000+ for real time 3D games and simulation with animation, AI and physics. Simulating massive crowds on the GPU (inaktivt) |
2008-05-30 | Industrial MSc-thesis in web-mining and artificial intelligence (inaktivt) |
2008-01-18 | Automatisering av UGV (Unmanned Ground Vehicle) (inaktivt) |
2007-09-21 | Procedurell generering av spelmiljöer (inaktivt) |
2007-04-11 | Generating solutions for generic one player games (inaktivt) |
2007-04-11 | Optimeringsmodeller för sökmotorsmarknadsföring (inaktivt) |
2007-01-08 | Implementation av skuggor, motion blur och depth of feild till massive grupp scener i 3D-spel och simuleringar (inaktivt) |
2006-11-13 | Tillståndsbaserat underhåll igår, nu och i framtiden (aw) (inaktivt) |
2006-11-13 | Industriell automation, industriell IT och Standard (aw) (inaktivt) |
2006-09-04 | Real-time physics for 3D games implemented totally on the graphics processor(GPU) (inaktivt) |
2006-07-18 | Beräkning av Diagnoser i Distribuerade System i Scania Lastbil (inaktivt) |
2006-06-15 | Artificiell Intelligens för situationsanalys (inaktivt) |
2006-01-04 | Objektigenkänning med artificiell intelligens i IR-bilder (inaktivt) |
2006-01-04 | Programmering av Bot med AI för spelcommunity (inaktivt) |
2006-01-04 | Konstgjord intelligens (AI) för 3D spel och simuleringar (inaktivt) |
2005-06-21 | Integrerad utvecklingsmiljö för kunskapsrepresentation (inaktivt) |
2004-12-08 | AI för onlinespel (inaktivt) |
2004-10-28 | Kvalitativ Diagnos av Lastbilsmotor (inaktivt) |
2003-08-19 | AI-programming för dataspel (inaktivt) |
2003-06-13 | AI/Neuronnät som metod vid analys av livsmedelsbutik (inaktivt) |
2003-05-27 | Utveckling av Artificiell Intelligens för spelmotor till multiplayer online-rollspel (inaktivt) |
2003-02-03 | Utveckling av Artificiell Intelligens för spelmotor till multiplayer online-rollspel (inaktivt) |