2011-12-12 | Thesis Proposal: Generic Traffic Simulation Environment for Volvo Technology Corporation (inaktivt) |
2011-10-05 | sponsored thesis: Game Development (inaktivt) |
2011-07-01 | Kortfilm om vattnets väg (inaktivt) |
2010-12-03 | An retargeting animation system running totally on the graphics processor to support massive crowds. (inaktivt) |
2010-12-03 | Massive crowd simulation in realtime 3D on the DirectX10/11 using Ogre3D. (inaktivt) |
2010-03-01 | Realistic 3D – applications, algorithms, and analysis (inaktivt) |
2009-12-10 | 3D animation över nybygge (inaktivt) |
2009-02-18 | Kopia av Cognitive Models for Virtual Characters (inaktivt) |
2009-02-18 | Cognitive Models for Virtual Characters (inaktivt) |
2009-02-18 | Cognitive Models for Virtual Characters (inaktivt) |
2008-05-30 | Mathematical Modelling of Cable Entanglement
in Deployable Space Structures (inaktivt) |
2008-05-30 | Massive crowds 2000+ for real time 3D games and simulation with animation, AI and physics. Simulating massive crowds on the GPU (inaktivt) |
2008-05-15 | Utvärdering av programvara som skall användas i undervisningen (Gävle) (inaktivt) |
2008-04-30 | Utvärdering av programvara som skall användas i undervisningen (inaktivt) |
2007-05-07 | Exjobb inom 3D-animation: Undersöka renderingspipeline för päls-, fjäder- & fjällsystem (inaktivt) |
2007-05-07 | Exjobb inom 3D-animation: Undersökning av modifierad cloth-simulator för kollisionsdeformationer. (inaktivt) |
2007-01-17 | Exjobb inom 3D-animation: Simulering av kollisionsdeformationer med diskret differentialgeometri (inaktivt) |
2007-01-09 | Exjobb inom 3D-animation: Överföring av realtidssystem från 3ds max till Maya (inaktivt) |
2006-12-20 | Förenklad fysikimiterande modell för fågelfjädrar vid 3D-animation (inaktivt) |
2006-12-20 | Undersöka hur man med Diskret Differentialgeometri kan modellera Larvfötter. (inaktivt) |
2006-10-07 | Exjobb inom 3D-animation: Wrapper för Fysikmotorer (inaktivt) |
2006-10-05 | Exjobb inom 3D-animation: Simulering av kollisionsdeformationer (inaktivt) |
2006-09-25 | Exjobb inom 3D-animation: Skapa 3D-animerad actionscen med flygplan, helikoptrar, missiler, explosioner etc.
(inaktivt) |
2006-09-16 | Exjobb inom 3D-animation: Planera, 3D-modellera och animera biljaktscen (inaktivt) |
2006-09-04 | Real-time physics for 3D games implemented totally on the graphics processor(GPU) (inaktivt) |
2006-06-20 | Development of a program (written in Haskell) that visualizes a live animation of a network simulation (dynamic flow of packets) (inaktivt) |
2006-05-30 | Massive crowd animation engine on the graphics processor for real time 3D games and simulation (inaktivt) |
2005-03-08 | Dokumentation/animation av ultrafilter (TH 11) (inaktivt) |