2011-12-30 | OpenCL encoding of 3D game live in+mages on graphics processor for IPad, Mobile devices and PC. Cloud gaming. (inaktivt) |
2011-10-31 | A gps-based and wireless 3-dimensional sound effect system (inaktivt) |
2011-10-05 | sponsored thesis: Game Development (inaktivt) |
2011-07-08 | A karaoke game (inaktivt) |
2011-06-19 | Backend programmer for mobile MMO (inaktivt) |
2011-05-10 | Interaction design for tools for game design documentation (inaktivt) |
2011-02-15 | Studie för utvärdering av effekten av att träna fokusering med Mindball Trainer, produkten som du styr med dina hjärnvågor (inaktivt) |
2011-02-08 | Definition and Implementation of Simulated, Intelligent Behaviour (inaktivt) |
2011-01-12 | Participatory art practices in theatre, street art, and game design (inaktivt) |
2011-01-04 | Game engine and tool-chain for VR and prototyping 3D interfaces (Thesis proj 3) (inaktivt) |
2010-12-03 | Massive crowd simulation in realtime 3D on the DirectX10/11 using Ogre3D. (inaktivt) |
2010-08-25 | Development and implementation of a scoring algorithm for a karaoke game (inaktivt) |
2010-07-01 | Mobile Sound-based Augmented Reality (inaktivt) |
2010-07-01 | Design of a game design document medium (inaktivt) |
2010-04-06 | Utveckla och portera mobiltelefon applikationer för olika mobiltelefon plattformar och vidare även evaluering av det kompletta systemets funktioner med game och web server funktionalitet. (inaktivt) |
2010-03-05 | Computational Neuroeconomics (inaktivt) |
2008-05-30 | Massive crowds 2000+ for real time 3D games and simulation with animation, AI and physics. Simulating massive crowds on the GPU (inaktivt) |
2007-09-17 | Master Thesis Project: Graphical Lineup for Freekick.org (inaktivt) |
2007-04-16 | Visual search patterns in digital games (inaktivt) |
2007-04-16 | Medical Command and Control in digital games (inaktivt) |
2007-04-16 | Framework for performance profiling (inaktivt) |
2007-02-21 | Betagrupp och betalningsmodeller för Lifestyle game. För 1 - 2 exarbetare. (inaktivt) |
2006-11-27 | Authoring tool for narrative-based pervasive games
Verktyg för användar-genererat innehåll till positions-baserade mobila spel (inaktivt) |
2006-10-30 | Design of mobile On Device Portal (inaktivt) |
2006-09-04 | Interactive hair simulation (inaktivt) |
2006-09-04 | Real-time physics for 3D games implemented totally on the graphics processor(GPU) (inaktivt) |
2006-08-15 | Multiplayer casual gaming for IPTV (inaktivt) |
2006-05-24 | Development of an interactive network game with pedagogic purpose (inaktivt) |
2006-05-09 | Betagrupp och betalningsmodeller för Lifestyle game (inaktivt) |
2005-12-28 | Utveckling av en client/server-tjänst för att undersöka fragmenteringen vad gäller TCP/IP-implementationen inom J2ME på mobiltelefoner (inaktivt) |
2005-09-29 | Sponsorship. A win-win game. (inaktivt) |
2005-05-02 | System för storleksoptimering av återanvändbar J2ME-kod (inaktivt) |
2005-04-22 | Analys av alternativa system för datalager i J2EE (inaktivt) |
2004-11-17 | Infrastructure requirements for wireless multiplayer games (inaktivt) |
2004-06-14 | Applications and Services for Networked Home Entertainment (inaktivt) |
2004-02-18 | Game developer for mobile phones (inaktivt) |